Dlaczego nasze biuro, a nie inne?

9 korzyści, dla których warto z nami sprzedawać!

1. Zadbamy o Twoje bezpieczeństwo na każdym etapie

Podczas podpisywania umowy przedwstępnej, przenoszącej własność i w trakcie finalizacji transakcji. Wiemy, ile pułapek czeka na Ciebie po drodze, dlatego zbadamy stan prawny Twojej nieruchomości, pomożemy naprawić ewentualne problemy, które mogłyby przeszkodzić w sprzedaży, sprawdzimy dokładnie kupującego i jego wypłacalność. Będziemy nadzorować proces kredytowania zakupu Twojej nieruchomości.

2. Zaoszczędzimy Twój czas


Zajmiemy się wszystkimi sprawami związanymi z transakcją od momentu przyjęcia nieruchomości do sprzedaży, aż do wydania jej nowym właścicielom. Przyjmiemy na siebie liczne telefony i zapytania.

3. Zaoszczędzimy Twoje pieniądze

Zainwestujemy za Ciebie w konieczne zabiegi marketingowe i promocyjne, załatwimy wszystkie formalności, użyjemy swoich umiejętności sprzedażowych oraz negocjacyjnych i osiągniemy nasz wspólny cel!

4. Dajemy Ci poczucie komfortu i pełną kontrolę nad procesem sprzedaży

W ustalony z Tobą sposób i w ustalonym czasie, otrzymasz raport podsumowujący nasze działania i efekty współpracy. Jesteśmy do Twojej codziennej dyspozycji.

5. Nie musisz składać oferty w wielu biurach

Mając ofertę u nas, to tak jakby była ona we wszystkich współpracujących biurach nieruchomości w Poznaniu i okolicach. Należymy do organizacji „Współpracuję” utworzonej przez Biura Nieruchomości. Jak pięknie byłoby, gdyby nie było konieczności spotykania się ze wszystkimi pośrednikami w mieście, prawda?

6. Nasze działania dostosowujemy do Twojej sytuacji życiowej i planów dotyczących sprzedaży

Twoje potrzeby będą dla nas drogowskazem do dalszej pracy, a cały proces sprzedaży musi być do nich dostosowany.

7. Podniesiemy rangę Twojej nieruchomości i zainteresowanie nią

Sprawimy, że pozytywnie wyróżni się na arenie ofert. Znajdziemy, podkreślimy i wypromujemy jej atuty. Dzięki nam Twoja nieruchomość stanie się dziełem sztuki, m.in. poprzez przygotowanie nieruchomości do sprzedaży i profesjonalną sesję zdjęciową z home staging`iem.

8. Gwarantujemy komfortowe i rzetelne przeprowadzenie całego procesu sprzedaży
Twojej nieruchomości

Zapewnia to pełne zaangażowanie profesjonalistów z konkretnej dziedziny. Tradycyjny model, w którym jeden doradca klienta zajmuje się wszystkim, to przeszłość. W Galerii Nieruchomości każdy ma swoje zadania, w których się specjalizuje.

9. Cenimy Twoją prywatność

Przyprowadzimy wyłącznie klientów zainteresowanych zakupem Twojej nieruchomości oraz zorganizujemy Dni Pokazowe ograniczając liczbę prezentacji. Już nie musisz odpowiadać setny raz na pytanie „dlaczego Pan/Pani sprzedaje, skoro tak super się tu mieszka?”.


13 kroków do sprzedaży nieruchomości

Praca pośrednika nieruchomości NA WYŁĄCZNOŚCI

Poniżej przykładowe 13 etapów, którymi powinieneś zająć się sprzedając swoją nieruchomość.
Dzięki współpracy z pośrednikiem, ograniczysz ich liczbę zaledwie do trzech.


Popularne błędy, których unikniesz z dobrym pośrednikiem


Czym jest Home Staging (HS) i sesja zdjęciowa?

Home Staging i profesjonalna sesja zdjęciowa mają na celu zainteresować Twoją nieruchomością jak największą liczbę potencjalnych klientów, co przełoży się na sprzedaż Twojej nieruchomości za możliwie jak najwyższą cenę.

W czasach rosnącej konkurencji wśród ofert i coraz większej świadomości konsumentów – profesjonalny HS i profesjonalna sesja zdjęciowa stają się wymogiem koniecznym, aby korzystnie sprzedać nieruchomość.

W praktyce HS polega na przygotowaniu nieruchomości do sprzedaży, w tym m.in. uporządkowaniu i odpersonalizowaniu przestrzeni, uwypukleniu zalet nieruchomości i przygotowaniu jej do sesji zdjęciowej.

Przygotowanie przestrzeni do sesji zdjęciowej i sama sesja zdjęciowa mają w tym procesie kluczowe znaczenie – wszak w marketingu ofert najważniejsze jest pierwsze wrażenie.

Jakie korzyści przyniesie Tobie zastosowanie tego narzędzia?

  1. Uzyskasz przewagę konkurencyjną nad innymi wystawianymi na sprzedaż nieruchomościami w mieście, ponieważ zakłada się, że 65% populacji stanowią wzrokowcy. To właśnie treści wizualne powodują wzrost zaangażowania u potencjalnego klienta.
  2. Twoja oferta zainteresuje zdecydowanie więcej osób, niż oferty nieprzygotowane do sprzedaży.
  3. Sprzedamy Twoją nieruchomość za możliwie jak najwyższą cenę.
  4. Przyśpieszysz proces sprzedaży.

Wpółpracujemy z wieloma biurami w Poznaniu

Wydaje się oczywistym, że wszystkie biura nieruchomości powinny ze sobą współpracować, jednakże realia są zupełnie inne i wiele biur odmawia tej współpracy.

Dla nas współpraca jest ważna i niesie korzyści dla naszych klientów, dlatego:

Galeria Nieruchomości należy do organizacji „Współpracuję” utworzonej przez biura nieruchomości, które dobro swoich klientów przedkładają ponad własne benefity, wspierając się w poszukiwaniu potencjalnych nabywców Twojej nieruchomości.

Ponadto, należymy do systemu MLS. Jest to system wymiany ofert pomiędzy biurami nieruchomości. Należą do niego tylko biura spełniające określone kryteria i utrzymujące najwyższe standardy pracy.

Na spotkaniu poproś agenta, aby dokładniej wytłumaczył Tobie, dlaczego fakt współpracy pomiędzy biurami nieruchomości jest aż tak istotny i jakie niesie dla Ciebie korzyści.


Czy jesteś gotowy zaufać profesjonaliście, który poprowadzi cały proces sprzedaży Twojej nieruchomości krok po kroku, tak aby osiągnąć Twój cel?

Jeśli odpowiedziałeś twierdząco, to przyjdź do nas na spotkanie.
Podczas spotkania poznamy się bliżej, skonfrontujemy Twoje cele z naszym sposobem działania. Dzięki mnie otworzysz przed sobą drzwi do nowego i lepszego etapu sprzedaży Twojej nieruchomości.


Pamiętaj!

Podczas spotkania powinni być obecni wszyscy właściciele nieruchomości, a także wszystkie osoby decyzyjne.
Rozmowa o sprzedaży Twojej nieruchomości jest dla Ciebie i dla nas bardzo ważna, dlatego wyłącz telefon i poproś, by nikt nam nie przeszkadzał.
Przygotuj listę pytań i wątpliwości, tak abyśmy przed podjęciem decyzji o współpracy poruszyli wszystkie ważne dla Ciebie kwestie.


Ile to kosztuje?

SPOTKANIE Z AGENTEM JEST BEZPŁATNE. Usługę sprzedaży Twojej nieruchomości wycenimy w trakcie spotkania, kiedy agent pozna przedmiot oferty, dotychczasową drogę sprzedaży, ostateczną cenę ofertową, Twoje plany i główny cel sprzedaży (np. szybkość sprzedaży, utrzymanie ceny).

Podczas spotkania agent opowie jak pracuje, zaplanuje wstępne działania, a następnie wymienimy się odczuciami i wycenami. Jeśli nasza propozycja przekroczy Twoje oczekiwania, bierzemy pod uwagę inne rozwiązania.

Przy ustalaniu wynagrodzenia uwzględniamy również skuteczne polecenia. Zależy nam na obustronnym zadowoleniu. Przed naszym spotkaniem, zapraszamy Cię do zakładek: „Sprzedane” i „Referencje”


Chcesz dowiedzieć się o nas więcej? Kliknij tutaj.

A może chcesz porozmawiać z jednym z naszych doradców? Kliknij tutaj i umów się na bezpłatne konsultacje on-line lub zadzwoń do nas: +48 536-993-599

lub napisz do nas: biuro@galeria.nieruchomosci.pl


Compare

Wpisz swoje słowo kluczowe