Nasze wartości i kodeks honorowy




Misją naszego zespołu jest:


Wspieranie Właścicieli nieruchomości z Poznania i okolic w całym procesie sprzedaży ich nieruchomości. Wykonywanie swojej pracy na poziomie mistrzowskim - z zachowaniem najwyższych standardów pracy pośrednika – począwszy od przyjęcia oferty do zakończenia transakcji. Na poziomie mistrzowskim czyli: sprawnie, skutecznie, klarownie, wygodnie, bezpiecznie, uczciwie, profesjonalnie. 

Naszym celem jest bycie najbardziej rozpoznawalnym i polecanym lokalnym zespołem Specjalistów ds. Sprzedaży Nieruchomości na terenie Poznania i okolic, który uwalnia swoich klientów od problemów okołosprzedażowych i chroni przed niekompetentnymi pośrednikami. 


 Wartości:

  1. Odpowiedzialność – w naszym zespole bierzemy odpowiedzialność za swoje działania, obowiązki, składane obietnice. Nie szukamy wymówek, ani winnych, tylko konsekwentnie i odpowiedzialnie realizujemy cele. Gdy coś nam nie wychodzi – bierzemy za to odpowiedzialność. Gdy nie zrealizujemy celu – bierzemy za to odpowiedzialność - szukamy rozwiązań, bez zrzucania winy na inne osoby czy okoliczności. Wiemy, że efekty są zależne od nas i decyzji, które podejmujemy.

  2. Współpraca – w naszym zespole, aktywnie ze sobą współpracujemy, wspieramy się na każdym etapie pracy, pytamy i doradzamy, wspólnie świętujemy i wspólnie szukamy rozwiązań, ułatwiamy sobie nawzajem zdobywanie sukcesów. Negatywne zachowania takie jak: utrudnianie pracy sobie i innym, oczernianie, wprowadzanie zamieszania w zespole, robienie na złość, dopuszczanie się nie konstruktywnej krytyki są niedopuszczalne w naszym zespole. Stawiamy na Współpracę i Zdrową Rywalizację.

  3. Uczciwość – jesteśmy uczciwi względem siebie samych, innych członków zespołu, klientów, biura, innych uczestników rynku. Uczciwi czyli: zawsze dotrzymujemy słowa, zawsze przestrzegamy reguł społecznych, a swoje działania i czyny przesiewamy przez sito etyki – społecznej i zawodowej.

  4. Słowność – obietnice, umowy, ustalenia - są dla nas bardzo ważne – dlatego zawsze wywiązujemy się z danego słowa. Dbamy, aby to co przekazujemy innym było zgodne z prawdą.

  5. Pozytywna energia – klienci chcą oddawać swoje nieruchomości pod opiekę osób z wysokim poziomem pozytywnej energii, i współpracownicy chcą współpracować z osobami o wysokim poziomie pozytywnej energii – dlatego każdy członek naszego zespołu codzienne dba o utrzymanie wysokiego poziomu pozytywnej energii: zamiast mówić nie da się – szukamy sposobów, żeby jednak się dało, porażki traktujemy jak lekcje – wyciągamy wnioski i działamy dalej, ćwiczymy, i stosujemy znane tylko nam sposoby na utrzymanie dobrego samopoczucia.

  6. Dbałość o wygląd – jak Cię widzą tak Cię piszą, dlatego w naszym zespole każdy dba o schludny wygląd, czystość. Luźna elegancja to nasz codzienny strój do pracy. Dbamy, aby to co powinny być zakryte – było zakryte. Codziennie mamy zadbane włosy i zadbane paznokcie. Ładny i schludny wygląd pomaga nam w osiąganiu sukcesów i pozytywnym postrzeganiu przez klientów i współpracowników.

  7. Rozwój – w naszym zespole każdy dąży do mistrzostwa w tych dziedzinach, którymi się zajmuje. Dlatego: czytanie książek, aktywne uczestnictwo w szkoleniach, oglądanie filmików szkoleniowych, webinariów, czytanie prasy branżowej jest codzienną praktyką – wszyscy dbamy o to, żeby dzisiaj wiedzieć i umieć więcej niż wiedzieliśmy i umieliśmy wczoraj.


Kodeks Honorowy:

  1. Aby efektywnie wykonywać swoje zadania – w pierwszej kolejności wykonujemy te czynności, które są najważniejsze.
  2. Dajemy z siebie więcej niż oczekuje klient lub zespół.
  3. Działamy zgodnie z obowiązującym prawem – z góry odrzucamy wszystkie te propozycje, które narażały by nas na świadome łamanie prawa.
  4. Zawsze robimy wszystko co konieczne, w warunkach które mamy, i z wykorzystaniem dostępnych zasobów, aby zrealizować cel.
  5. Nie boimy się błędów i niepowodzeń – są one naturalnym etapem do realizacji celu.
  6. Każdy z nas przejmuje odpowiedzialność za swoje cele i działania – nie obwiniamy innych, nie usprawiedliwiamy siebie – szukamy sposobów i rozwiązań.
  7. W każdej sytuacji i w każdej napotkanej osobie szukamy pozytywów.
  8. Dbamy o porządek wokół nas. Rozsądnie korzystamy z dostępnych nam materiałów.
  9. Zawsze jesteśmy lojalni wobec klienta (nie działamy na jego niekorzyść).


Poznaj naszą historię: Nasza historia

A nasi klienci opowiadają o nas tak: Referencje